Márciusi beszerzések (2015)

Sziasztok! Elérkezett az április, így ideje beszámolnom a múlt havi beszerzéseimről. Meg kell hagyni, március nagyon szép kis hónap volt ilyen szempontból. Mivel ekkor ünneplem a névnapomat, valamint kivételesen Budapesten is jártam (hogy ez miért érdekes, az később kiderül), így a hónap során összesen 13 könyvvel sikerült gazdagodnom.


TKK Könyvesbolt & Book Depository
A képen látható első könyvet, a Varázsütést Jenna Blacktől egy TKK Könyvesboltban vettem, kereken 500 forint volt az ára. A másik két könyv Alex Flinntől a Bewitching és a Towering, ezeket még február során rendeltem bookdepóról, azonban csak a hónap elején érkeztek meg. Mindkettőre nagyon kíváncsi vagyok, hiszen az írónőtől már két könyvet olvastam eredeti nyelven, ezek nagyon tetszettek.



Diszkont Könyvesbolt
Nos, ígéretemhez híven ezen a ponton lép be Budapest a képbe, ott jártam ugyanis március 9-én (éppen a névnapomon) vizsgázni, és már előtte megkértem Anyát, hogy látogassunk el a helyhez közeli Ulpius Könyvesboltba. Sajnos nem nyűgözött le, de már odafelé kiszúrtam ezt a másik könyvesboltot, ami jó akciókat ígért, így visszafelé be is mentünk. Nem bántam meg! Rengeteg pénzt el tudtam volna ott költeni, de így csupán ezt a három könyvet választottam, mindegyik ára 500 és 1000 forint között mozgott: az Aurelia Lynne Reid Bankstől, a Jo fiai Louisa May Alcott-tól, valamint Az ifjú Werther szenvedései Goethétől. (Ez utóbbiról itt találtok ajánlót.)


Olvasni jó, ajándék & Szukits rendelés
Az Olvasni jó! tavaszi fordulójában J.R.Johansson Éjjeljárók sorozatának második könyvét, a Paranoiát küldték. (Az első részről még nem írtam, de természetesen tervben van, az az őszi forduló könyve volt.) Kresley Cole-tól a Vámpíréhséget a Molyos névnapi ajándékozás keretein belül kaptam, nagyon örültem neki, azóta már ki is olvastam. A Színgyógyászatot korábban néztem ki egy szerencsesüti miatt, most pedig elég akciósan árulták a Szukitson, és mivel a testvérem rendelt, megkérdezte, hogy kell-e nekem valami, így ezt választottam. 


 Mindenféle földi jó
Nos, igen, ez amolyan nagyon vegyes kategória. :) A neveletlen hercegnő naplója 9. egy Lírás rendelés keretein belül érkezett el hozzám, ahogyan a Szívzűrterápia strébereknek is. A kis herceg német változatát pedig Anyától kaptam ajándékba, már alig várom, hogy ezen a nyelven is elolvashassam, kíváncsi vagyok, hogyan hangzanak a kedvenc mondataim németül.


Alexandra rendelés
A képen is látható az Alexandrás rendelés eredménye, az Elfújta a szél. Mivel 40% kedvezmény volt az Európa Kiadó könyveire, így vétek lett volna kihagyni eme remek klasszikust, amire évek óta fájt a fogam. Igaz, anno még a zöld-fehér kiadásban néztem ki, de rájöttem, hogy ez a piros-narancs talán még jobban is tetszik annál, így beszereztem.

Azt hiszem, hogy jó kis hónapot hagyhatok magam mögött, bár azért igyekszem kicsit visszafogni magam, hiszen ismét túlléptem az átlagomat. Ti mennyi könyvvel gazdagodtatok a hónapban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése