Februári beszerzések (2015)

Sziasztok! Most kivételesen időben érkezem a havi beszerzésekkel, úgy döntöttem, hogy már március első napján beszámolok arról, milyen könyvekkel gazdagodtam az elmúlt hónapban. :)



Meg Cabot: A neveletlen hercegnő naplója 8. - Hercegnő a szakadék szélén
Erről a könyvről kivételesen nem tudok sok mindent nyilatkozni. Már korábban említettem, hogy szeretném a "tinikori kedvenceimet" utólag beszerezni, így szép apránként megveszem ennek a sorozatnak is a részeit. (Vagy legalábbis igyekszem.) A nyolcadik részt annak idején már nem olvastam (ha jól emlékszem, akkor a hetedik volt az utolsó), így alig várom, hogy meglegyen az egész sorozat (sajnos még sok hiányzik, de igyekszem) és végre kiolvashassam őket a megfelelő sorrendben. :)



Kyril Bonfiglioli: Mortdecai
Ismét egy nagyon különleges könyv a polcomon. Ezt a könyvet ugyanis a Premier MoziMagazin játékán nyertem, ezúton is nagyon szépen köszönöm! Igen, mostanában szerencsés voltam ilyen téren, hiszen decemberben is nyertem egy könyvet, ha emlékeztek. :) Már nagyon kíváncsi vagyok rá, hiszen a filmről csak jókat hallottam, ez a rendkívül vaskos kötet pedig egy egész trilógiát foglal magába.



W.I.T.C.H. könyvek
Azt hiszem, hogy A neveletlen hercegnő naplója után szintén nem szorul nagy magyarázatra. Bár ezeket nem olvastam még egyszer sem, rendkívül régi vágyam a könyvek begyűjtése, hiszen annak idején imádtam a sorozatot. Azt is tudni érdemes, hogy a W.I.T.C.H. kitalálója Elisabetta Gnone, aki egyben az egyik kedvenc könyvsorozatom, a Fairy Oak írónője is. Azt hiszem, ez nagyban megmagyarázza, miért is vagyok annyira kíváncsi rá.

Ti milyen könyvekkel gazdagodtatok februárban? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése