Szeptemberi beszerzések (2014)

Sziasztok! Azt hiszem, hogy ez egy eléggé megkésett bejegyzés lesz, de szolgáljon mentségemre, hogy a képeket (amiből végül egyet kiválasztottam) már sokkal korábban elkészítettem. Sajnos eddig nem volt időm rá, ahogyan arra a kb. három-négy ajánlóra sem, amivel még jelenleg lemaradtam. Eléggé sajnálom, hogy mostanában éppen a gépezésre jut a legkevesebb időm, mert ennek ellenére számos bejegyzés-tervem van a blogra.

Tehát ebben a posztban szeretném bemutatni a szeptemberi beszerzéseimet. Erről tudnotok kell, hogy most nagyon kivételes és erős hónap volt ilyen téren a szeptember, a havi átlagom ezt meg sem közelíti. Azonban most számos akció volt, főleg az iskolakezdés miatt, ezt pedig a testvéremmel alaposan kihasználtuk, persze pénztárcáink bánatára. Plusz mivel szeptemberben van a szülinapunk, így ez is hozzátevődött. Így összesen 18 új, kisebb-nagyobb könyvvel gyarapodtam az elmúlt hónap során, ezekről szeretnék most egy kisebb összefoglalót írni Nektek. :)

Akció az Alexandrában
Bár időrendben több boltlátogatás alkalmával sikerült erre a mennyiségre szert tennem, úgy döntöttem, hogy ezzel kezdem, mert ezzel sikerült a legjobb akciókat kihasználnom. Amik innen származnak: A sziget, A válás ünnepe, A harcosok hercegnője, Cinder, Love Factor és a Narnia titkai. Ezek mindegyikéhez elég jutányos áron jutottam hozzá, a legolcsóbb talán a Love Factor volt, amiért potom 340 forintot fizettem. A két Pioneer-könyv közül A szigetre már kezdetektől nagyon kíváncsi vagyok, A válás ünnepe pedig leírás alapján tetszett meg. (Időközben a Molyos értékeléseket is számításba vettem, így végül elment a kedvem egy másik, rég áhított Pioneer-könyvtől.) Barbara Erskine-től már van egy könyvem, Az idő örvényében, még talán tavaly decemberben vehettem, sajnos azóta nem sikerült sort kerítenem rá, de A harcosok hercegnőjének fülszövege egyébként mindig jobban tetszett, viszont most először került olyan leárazásra, hogy megvegyem. A Cinder szintén régóta nagyon tetszett, azt hiszem elég jó áron is volt (talán 1050 forint). A Narnia titkai pedig egy tervezett Narnia-gyűjtemény (majd szeretném megvenni az egész pakkot) előfutára, ez 400 forintomba került.



Rendelés a Libri oldaláról
Nyáron a Librinek is volt egy nagy akciója, mi ezt az utolsó napon, augusztus 31-én használtuk ki és berendeltünk jó pár könyvet, ahogy az ilyenkor szokás. Itt az alábbi öt könyvhöz jutottam hozzá: Érző lelkek (kritika itt), Krumplihéjpite Irodalmi Társaság, Mielőtt végleg elmegyek, Eleven testek és Henrietta Lacks örök élete. Ezek többsége olyan könyv, amit már korábbi akcióik során kiszemeltem magamnak, de akkor nem fértek bele a keretbe. (Egyébként ilyenek mindig vannak, általában azokat veszem meg, amikre a legkíváncsibb vagyok éppen.) A legolcsóbb ezek közül az Érző lelkek volt 500 forintért, a többihez szerintem mind 1000 forintos darabáron jutottam hozzá.

Rendelés a Maxim Kiadótól & szülinapi ajándék
Szeptemberben a Maxim Kiadótól is sikerült alaposan berendelnem. Mivel náluk is akciósak a saját kiadványok, és emellé most Angyalsors-noteszt adtak ajándékba, így nem is volt kérdés, hogy megrendelem azt a könyvet, amire már régóta fájt a fogam. A saját rendelésem során érkezett meg a Létezik-e térkép a szerelemhez? és az Angyalsors (ajánló itt), majd a testvérem megvette nekem az Angyalfényt és az Angyalvágyat a szülinapunkra, amikhez én beruháztam az Angyalnyárra.

Egyéb
Végül ha minden igaz, akkor eddig két könyvről nem tettem említést. Az egyik A szukkubusz éjszakája. Biztosan ti is láttatok már boltokban olyan kihelyezett állványokat, amin minden könyv 400 forintba kerül. Nos, nagy szerencsémre ez is egy ilyen állványról származik. Sajnos az első részét még nem találtam meg, pedig elvileg azt is lehet kapni ennyiért. Aki esetleg tudja, hogy Pécsen milyen boltokban vannak ilyen állványok, az kérem, hogy tájékoztasson engem is, mert én sajnos nem sűrűn találkozom velük. Végül pedig még szeptember 1-jén rendeltünk az XPress oldalán, amit kb. szeptember utolsó hetében küldtek meg, akkor is csak azért, mert a testvérem lemondta a Ha maradnékot, különben szerintem még mindig arra várnánk... (Happy end: azóta megrendelte máshonnan.:)) Akkor az Egyszer volt, hol nem volt - Ébredés lapult a várva várt csomagban, ezt azóta gyorsan ki is végeztem, szintén arra vár, hogy kritikát írjak róla.

Nos, nagyjából ennyi lenne a szeptemberi beszerzéseim listája. Talán készítek majd egy hasonló bejegyzést az októberiekről is, bár az biztosan nem lesz ilyen nagy volumenű, hiszen eddig csak két-három könyv szerepel rajta, bővítést pedig nem is nagyon tervezek, hiszen a szeptember ilyen szempontból nagyon leszívta az "energiáimat". :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése