Jelentkezés az V. Könyvmoly Párbajra

Sziasztok! Bizony, a címből jól olvashatjátok, ismét egy versenyre nevezek, de nem is akármilyenre. Igazából már többen is hallhattatok a Könyvmoly Párbajról, ugyanis idén kerül megrendezésre az ötödik alkalommal. Bevallom, én most találkoztam vele először, de ez talán nem is olyan nagy bűn, ha figyelembe vesszük, hogy ezt a blogot csak a nyáron indítottam. Ezúton is köszönöm Teklának, hogy értesített róla, mert nagyon tetszik ez a lehetőség! :)

Tehát magáról a versenyről: lényegében egy majdnem egy évig tartó esemény, de nem is mondanám versenynek, mert nem fogunk acsarkodni egymásra. Inkább egy baráti mérkőzés a könyvmolyok között, akik vállalják, hogy meghatározott számú könyvet elolvasnak és ajánlót írnak róla. A verseny előnye, hogy olyanok is jelentkezhetnek, akiknek nem rendelkeznek bloggal. Bővebb információt itt találtok róla (esetleg aki szeretne nevezni, az még vasárnap éjjelig megteheti - én mindenkit csak biztatni tudok, hogy tegye meg!), én pedig most szeretném megosztani Veletek az általam teljesíteni kívánt célt. A hét könyvből álló megoldást választottam, ez azt jelenti, hogy hét könyvről kell majd értékelést írnom. Két lista van, az A lista az elsődleges, a B listáról pedig választhatok másikat, ha esetleg úgy alakul, hogy az A listáról valamelyik könyvet mégsem tudom/szeretném elolvasni. Íme, a két lista:

A lista:
1. Kim Harrison: Dead Witch Walking - Boszorkányfutam
2. Barbara Erskine: A harcosok hercegnője
3. Gayle Forman: Ha maradnék
4. Kiera Cass: The Selection – A Párválasztó
5. Jennifer E. Smith: Létezik térkép a szerelemhez?
6. Tarryn Fisher: The Opportunist – Kihasznált alkalom
7. Marissa Meyer: Cinder

B lista:
1. Kelley Armstrong The Awakening - Az Ébredés
2. Cynthia Hand: Angyalfény
3. Victoria Holt: Ördög a lovon
4. Charlotte Bronte: Az angoltanár
5. Mathilde Bonetti: Love Factor
6. Maggie Stiefvater: Lament - A Látó szerelme
7. Veronica Roth: A beavatott

Ha minden jól megy, akkor idővel ide szeretném majd gyűjteni a bejegyzések linkjét is (a verseny űrlapján kívül), hogy itt is látható legyen a haladásom, vagy ha éppen elakadtam. :) Az első listára egy kivételével olyan könyveket válogattam, amelyek rövidebb-hosszabb ideje már a polcomon várakoznak, míg a másodikra került két könyvtári is, így még az is elképzelhető, hogy azokat előbb hozom, mint a tényleges nevezési tételeket. De ez még a jövő zenéje. :)

Jelenleg egyébként rekord született, ugyanis már hat könyv vár arra, hogy végre legyen egy kis időm ajánlót írni róluk. Ebben az a rossz, hogy a szünetet tanulással töltöm, viszont a Méregtanról mindenképpen szeretnék még a pénteki megjelenése előtt írni Nektek. Hátha kedvet kap valaki, hogy még gyorsan Elitben beszerezze.

2 megjegyzés:

  1. A Kihasznált alkalom nekem is rajta van az "A" listámon! :)
    Sok sikert majd a párbajhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, mindig öröm olyan könyvről véleményt olvasni, amihez már korábban volt szerencsém! :) Köszönöm szépen és természetesen Neked is sok sikert!

      Törlés