Júliusi beszerzések (2015)

Csak úgy suhannak a napok, gyorsan telik a nyár, és máris azon kapom magam, hogy a júliust kell összegeznem. Az előző hónapban elég messzire mentem a beszerzések terén, így most igyekeztem kicsit visszafogni magam, szerintem többé-kevésbé sikerült is. Lássuk, a júliusi beszerzéseimet:


A hónap elején rögtön kihívás elé állított engem a Kelly Kiadó, mikor webáruházukban nagy akciót hirdettek. Korábban többször is kacárkodtam a gondolattal, de most először adtam be a derekam, és rendeltem. Nem volt kérdés, hogy lecsapok Sophie Kinsella könyveire, így meg is vettem mind a négyet (a következő kép elsője is ide tartozik), ami még fellelhető volt. A Segítség, kísértetből jó dolog, hogy van saját példányom is, a többire pedig nagyon kíváncsi vagyok. Idővel szeretném beszerezni a Boltkóros-sorozat tagjait is, még a régebbi változatában.



A testvérem kihasználta a Gabo Kiadó lehetőségét, mikor esély volt egy dedikált Dan Brown könyv megszerzésére. Kaptam is az alkalmon, és megrendeltem a Párválasztó-sorozat két hiányzó kötetét (A koronahercegnő is tervben van), azóta pedig Az Igazit már ki is végeztem, ajánlóm a jövő héten várható. :)


Bizony, kalandoztam is egy kicsit: a héten Bécsben jártam, ahol a Keplerplatzon Anyukámmal és a testvéremmel betértünk egy könyvesboltba. Rengeteg jó könyvet árultak akciósan, választásom mégis Noah Gordon Az orvosdoktor című könyvének német kiadására (Der Medicus) esett. A kb. 850 oldalas, új könyv csupán 4 eurómba fájt, szó szerint vétek lett volna otthagyni. A két Ferenc József-témájú könyvet az Alexandra hónap közepén indult nyári akcióján keresztül vettem. Ezeket a Pécs Plázában választottam ki, előre megfontolt szándékkal. Nem titok ugyanis, hogy érdekelnek a Habsburg uralkodók, különösképpen Sissi és Ferenc József. :)

Nos, ennyi lenne a júliusi listám. Összesen 9 könyvvel gazdagodtam, szerintem ez egy egész szép szám, viszonylag jól vissza tudtam magam fogni, bár az Alexandra szeptemberig tartó akciója miatt még igyekeznem kell a következő másfél hónapban is. 
Ti milyen könyvekkel gazdagodtatok az elmúlt hónapban? :)

4 megjegyzés:

  1. Szép gyűjtemény, én nem vettem júliusban semmit, de az Alexandra-akció miatt az augusztus már nem lesz ilyen egyszerű és olcsó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^-^ Ó, igen, az Alexandra és az augusztus szerintem minden könyvmoly számára nagy kihívást jelentenek idén! :) Úgyhogy ha eljön az ideje, akkor sok szeretettel várom majd az augusztusi beszámolódat, remélem, hogy jó sok könyv szerepel majd rajta! :D ;)

      Törlés
    2. Kinéztem néhány könyvet, már csak az a kérdés, hogy mikor jutok el az Alexandrába :D Augusztus végére pedig írom a beszámolót :)

      Törlés