Júniusi beszerzések (2015)

Az új hónap kezdete általában azt jelenti, hogy az ember kicsit elgondolkodik azon, hogyan alakult az elmúlt hónapja. Könyves téren sincs ez másként, még akkor is, ha rájön: már megint túl messzire ment, de próbálja mindezt a Könyvhétre fogni. Kifogásokat mindig találni, csak ügyesen kell keresni. :) Íme, a júniusi beszerzéseim: 


Amilyen büszke voltam magamra a május miatt, annyira be kell most vallanom, hogy bizony ismét túlzásokba estem. Rögtön a Könyvhét kapcsán kezdődött a költekezés: mivel korábban nem sikerült, így rögtön a hónap elején beszereztem végre Marni Bates eddig megjelent könyveit (szám szerint öt darabot), hogy a közelgő eseményen majd dedikáltatni tudjam őket. Szerencsére ez a tervem összejött, no meg kettőt azóta már olvastam is közülük, és szerencsére nem volt pénzkidobás. A képen látható másik három könyv már a Könyvhét termése, mindegyik 500Ft volt, az Animus, illetve az Agave standjánál jutottam hozzájuk. (A beszámoló egyébként ide kattintva érhető el.)



A kép szintén teljes egészében a Könyvhét szüleménye: a felső sort mind a Főnix Könyvműhelynél vettem, az alsó sorból pedig az első két könyv 1+1 akcióban volt a Maxim Kiadónál, és mivel régóta vágyott regények, így nem is volt kérdés, hogy rájuk vetem magam. A két Kerstin Gier-könyv már más kérdés, teljesen véletlenül esett ugyanis, hogy a Trivium Kiadó előtt álló állványon megpillantottam az Anyák maffiáját, és egy ezresért muszáj volt megvennem, hiszen sosem láttam még sehol ilyen olcsón. Amikor levettem, akkor láttam meg, hogy a folytatása is megvan, így a pénztárcámat sajnálva, de azért örömködve azt is az eladóhölgyhöz vittem.


Az első sorban látható első három könyv, illetve az alsó sorban levő első kettő a Könyvmolyképző gyereknapi akciójának eredményeként kerültek megrendelésre. Az Emily első részét még évekkel (hú, de még milyen sokkal!) ezelőtt olvastam, azóta tervben volt a második rész megvétele is, a Sárkánylány-sorozatból pedig már csak a negyedik hiányzott. Az Anne-könyveket is szépen és lassan vásárolgatom, általában azokat a példányokat, amiket fellelek. Az Enchantedre pedig megjelenése óta kíváncsi vagyok. A Liliom Kora az Olvasni jó! nyári fordulós könyve (szerencsére, mert különben ez is szegény pénztárcám rovására ment volna), a Csillagpor és a Titkos kert (amikre szintén nagyon vágytam) pedig egy Lírás rendelés során került hozzám. 


Kedves Olvasóm, most bizonyára azt hiszed, hogy nekem teljesen elmentek otthonról, mert még mindig nincs vége. Ám engedd, hogy megmagyarázzam: a képen látható kilenc könyv nem került nekem egy ezresembe sem, ugyanis mindegyik 100 forintos darabáron volt kapható. Sajnos nem leltem rá semmiféle kincslelőhelyre, ez ugyanis egy nagyon ritka alkalom: Pécsen minden évben van Retro Könyvvásár, ilyenkor könyvtári leselejtezett példányokat lehet vásárolni. Így igazából még csoda is, hogy "csak" ennyi könyvet szereztem be, bár így jobban belegondolva, még volt több is, de őszintén szólva lent maradtak az albérletben, és sajnos nem vittem fel őket Molyra.

Összességében a könyvek terén egy elég tartalmas hónapot zárhatok, hiszen 33 új könyvet sikerült beszereznem. Na jó, ebben a pillanatban számoltam ezt így össze, és bevallom, még engem is meglepett. Régen volt olyan év, mikor az egész éves beszerzés volt ennyi, nemhogy egy hónap... bár azt kell mondanom, igazán jó áron jutottam hozzájuk, hiszen mindig kedvezményes kuponokkal rendelek. De azért júliusban igyekszem magam megint visszafogni, hiszen bízom benne, hogy még jön pár nyári akció augusztusban, amikor ismét beindulhat a bennem lakó boltkóros. :)

Ti olvastátok már ezek közül valamelyiket? Hány könyvet szereztetek be júniusban? :)


4 megjegyzés:

  1. Hűha, látom Te is jól bevásároltál:) Mostanában akármelyik bloggert nézem, júniusban mindenkinek kimagaslóan sok volt a könyvvásárlása, így úgy döntöttem, hogy akkor most már csak azért is utánanézek. A hónapban én is feltűnően többet vettem, én a Könyvhétre és a Maxim kiadó 1+1 akciójára ( én 4+4-et vettem) fogom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az biztos. :) Szerintem még sosem vettem ilyen sok könyvet egy hónap alatt, de tényleg! Egyébként én is a Könyvhétre fogom. :)
      Hú, a 4+4 jó kis fogás volt, ha legközelebb is lesz ilyen akciójuk, tuti jobban bekészülök rá, mert nagyon jó könyveik vannak. :)

      Törlés
  2. Szép kis gyűjtemény, többet én is olvastam közülük és tetszettek, pl. az Anyák maffiája, Victoria Holt nagy kedvencem, ilyen lehetőséget tényleg kár lett volna kihagyni. A 100 Ft-os részlegen én nem biztos, hogy ennyivel megúsztam volna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, jó "hallani", hogy tetszett az Anyák maffiája, mert már nagyon kíváncsi vagyok rá! :) Victoria Holttól eddig csak egy könyvet olvastam (Ördög a lovon), de az nagyon tetszett. :)
      Ó, csak annyi a titka, hogy egyszerűen ne tudd hazacipelni és az már mindjárt válogatásra készteti az embert (sajnos). :D

      Törlés