Valentin napi visszatérés

(Forrás)
Sziasztok! Sokáig gondolkodtam azon, hogy folytassam-e a blogot. Mint láthatjátok, sajnos nagyon régen érkezett tőlem új bejegyzés. Ennek oka természetesen a tanulás, az egyetem volt. Mivel a blogot nyáron indítottam, így akkor még egyáltalán nem számoltam azokkal a problémákkal, amik az időm beosztását érintik majd, mikor ismét vissza kell ülnöm az egyetemi előadótermekbe. Természetesen tudtam, hogy vizsgaidőszakban nehezebb lesz, viszont ami még inkább rátett egy lapáttal, az az volt, hogy szeptemberben beléptem két diákszervezetbe is. Félreértés ne essék, ezen tevékenységek (majdnem) minden percét imádom. Ahogyan az olvasást is, ami régi szerelmem

Akkor miért döntöttem most, a szorgalmi időszak kezdete után mégis úgy, hogy szeretném folytatni? Nem tudom. Elsőként talán január közepén lett volna időm ismét blogolni, azonban akkor még nem voltam biztos benne, bár sokáig gondolkodtam rajta. Inkább csak olvastam és olvastam, azonban egyre ritkábban éreztem szükségét annak, hogy leírjam a gondolataimat egy adott műről. Talán épp ezáltal döbbentem rá, hogy hiányzik nekem ez a dolog.

Merthogy időközben sort kerítettem életem első angolul olvasott könyvére is, és hol máshol lett volna szebb megosztani, ha nem itt? Aztán eszembe jutott, hogy a Könyvmoly Párbajról sem szeretnék lemaradni. Plusz hogy mennyivel többet olvasok, amióta létrehoztam a blogot – igen, még annak ellenére is, hogy ide november óta nem írtam. Mindeközben az is közrejátszott a dologban, hogy a testvéremmel fontolgattuk egy közös blog létrehozását, amitől én még mindig nem ódzkodom, és remélem, hogy ezt ő is tudja. :)

Egyelőre szeretném majd amolyan magamnak szánt bejegyzéssel bepótolni a novemberi, decemberi és januári beszerzéseimet, aztán majd ismét írni az általam olvasott könyvekről. Nem szeretném, ha lemaradnátok az ősszel olvasott könyvekről, így azokat is szeretném tervbe iktatni, így utólag írni róluk. Az időhiányomat megpróbálom "beosztással" korrigálni, remélhetőleg sikerülni fog. Így egyedül a vizsgaidőszakra nem maradt tervem, de remélem, hogy addigra kitalálok valamit, amivel sikerül áthidalni a problémát.

Addig is köszönöm azoknak, akik eddig olvastak és hálás vagyok, ha a jövőben is így tesznek! :)
Mentavirág

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése