Novemberi beszerzések (2014)

Sziasztok! Tegnap tett ígéretemhez híven először a beszerzésekről szóló posztjaimat szeretném "pótolni", már ha beszélhetünk ez esetben elévülésről. :) Először arra gondoltam, hogy érdemes lenne egy bejegyzésbe gyűjteni, de aztán rájöttem, hogy együtt túl sok lenne (a decemberi, egyben karácsonyi adag szerencsére elég nagyra sikeredett), így külön-külön írok róluk.

A novemberi adag elég kevéske lett végül, de azért nem elhanyagolható, elvégre minden könyvnek nagyon örülök, amivel csak sikerül gazdagítanom a magánkönyvtáramat. Íme:



Licia Troisi: Égvilág – Gyilkosok szektája
Licia Troisitól ugyan még sajnos nem olvastam egy könyvet sem, gyűjteményemben már a negyedik kötet (a Sárkánylány-könyvek első három része van már meg) érkezett meg tőle egy Könyvmolyképzős rendelés keretein belül. Ráadásul nemcsak a borítója lélegzetelállító, hanem a fülszövege is elég érdekes, így reményeim szerint nem fogok csalódni benne.



Kim Harrington: Clarity – A tisztánlátó
Szintén a Könyvmolyképző Webáruházából érkezett, ugyanazon rendeléssel. Ha jól emlékszem, akkor Fekete Péntekes akció volt egyébként, minden sorozat első része volt kedvezményes. Szintén a leírása alapján tetszett meg, bár a borítója szintén nagyon szép. A második része egyébként tavaly jelent meg. Korábban már szemeztem vele, így kapóra jött az akció.

Nos, összesen "csak" ezt a két könyvet sikerült beszereznem tavaly novemberben, azonban semmi okom panaszra, decemberben ugyanis ennek a többszörösét tehettem a polcomra. :) Igyekszem még ma beszámolni azokról is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése