Januári beszerzések (2015)

Sziasztok! Igaz, hogy kicsit lassabban, mint terveztem, de végre elérkeztem az idei januári beszerzéseimhez. Persze számítottam rá, hogy "minden kezdet nehéz" alapon az újrakezdés is nehéz lesz, bár had szóljon valamelyest mentségemre, hogy két napig nem volt internet, mobilról pedig mindent tudok, csak írni nem. :)


Amanda Quick: Kissé gyanús
Ez a könyv tipikusan egy olyan 4-500 forintos könyveket kínáló állványról származik, ami mellett minden magára valamit is adó könyvmoly nem tud egy pillantás nélkül elmenni. Ha időm engedi, előszeretettel túrom fel ezen állványok készletét, hiszen nagyon ritka az olyan, hogy nem találok legalább egy könyvet, ami érdekel. Így voltam ezzel a könyvvel is, már azt is hozzá kell tennem, hogy az is közrejátszott a dologban: Amanda Quickről, azaz Jayne Ann Krentzről elég sok jót hallottam.



Kiera Cass: The Elit - Az elit (Párválasztó 2.)
Még Karácsony előtt éppen ajándékokat vásároltunk a testvéremmel és Anyával az Alexandrában, ahol adtak nekünk egy összes 1000 forint értékű kupont, felosztva két darab 500 forintosra. Mivel január végéig volt érvényes, így Anya azt mondta, hogy a vizsgákat megünnepelendő, menjünk és használjuk el a kupont, ő állja. Így esett erre a csodás könyvre a választásom.

Vavyan Fable: A Halkirálynő és a kommandó

Bevallom, Vavyan Fable könyveivel már évek óta szemezek, egyszer ugyanis egy nagyon kedves ismerősöm ajánlotta, mert szerinte nekem biztosan tetszenének. Végre úgy hozta a sors, hogy kb. 1100 forintért (pár forinttal kevesebb volt) jutottam hozzá a székesfehérvári Auchanban, ahol éppen akciós volt.

Borbás Edina: Hullámok csapdája
A hónap negyedik, egyben utolsó könyve szintén magyar írónő szerzeménye. A fülszövege alapján érdekesnek tűnik, egyébként teljesen random módon rendeltem meg, ugyanis épp ajándékot rendeltünk Bookline-ról, és olyankor mindig megnézzük az akciókat. Nos, éppen Álomgyár-akció volt, úgyhogy jó áron sikerült ehhez is hozzájutnom.

Ennyi lenne az év első hónapjának beszerzési listája. Tudom, nem valami sok, de nem bánom, hiszen így is alig győzöm olvasni, ráadásul decemberben igazán rengeteg mindennel bővült a "gyűjteményem". (Eddig pedig a február miatt sem panaszkodhatom.)

Ti milyen könyvek megszerzésével kezdtétek az évet? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése