Üdvözöllek, kedves idegen!

Szeretettel köszöntök mindenkit új oldalamon, ami a Mentavirág olvas nevet kapta. El sem tudom mondani, milyen régóta gondolkodtam már egy könyves-olvasós blog létrehozásán, így most végre úgy döntöttem, hogy belevágok. A korábbi olvasási élményeimnek majd egy külön posztot szánok (nagyon részleteset), azt azonban had mondjam el, hogy imádok olvasni, ez az egyik lételemen, mint sok más könyvmolynak is. Amikor csak tehetem, tehát van rá időm, akkor szeretem olvasással tölteni. Van is egy szép könyvespolcom, amiért egyenesen rajongok, ugyanis én az a fajta könyvmoly vagyok, aki imádja a kezében tartani és megszagolgatni a könyveket. Az első néhány kritikát a személyes blogomról fogom átmásolni. Gondolkodtam rajta, hogy egyszerűen átteszem őket ide, de szeretném, ha ott is megmaradnának, egyfajta emléknek. Ezeket "repost" szóval fogom feltüntetni. Jelenleg az oldal kinézetén dolgozom, a fejléc már elkészült, egy Oscar Wilde idézet olvasható rajta, amit szintén nagyon szeretek. Jelenleg ennyi gondolatot szerettem volna megosztani veletek, érezzétek jól magatokat! :)
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése